Fagligt univers

Undervisningen hos os er anderledes end den undervisning, du kender fra andre skoler.
Her er undervisningen centret omkring praktisk læring, og du tilbringer derfor mere tid i værkstederne end foran tavlen.

Tjek din interesse

Vores undervisning er bygget op omkring vores 5 linjer:

Care & beauty Game Design Gastro & Natur Krea & Salg Håndværk & Natur

Du vælger den linje, der interesserer dig mest, og får både praktisk og teoretisk undervisning på linjen.

Mandag og tirsdag arbejder du kun med fagligt indhold på din linje. Resten af ugen har du også almindelige fag som dansk, engelsk og matematik –  meget gerne trukket ind i dit arbejde på linjen, så du kan se sammenhængen med og den praktiske værdi af fagene.

Det er nemlig afgørende, at undervisningen er spændende, fanger dig og at du altid kan se, hvad du skal bruge den til på din interesselinje og i din fremtid.

Undervisningen foregår på små hold – så der er god tid og rum til alle – og du bliver en del af et udviklende fællesskab, hvor du kommer til at kende dine klassekammerater og underviseren rigtig godt.