Samarbejdspartnere

Vi har etableret omfattende partnerskaber med et bredt netværk af håndværksvirksomheder, forretninger og butikker i vores lokalområde.

Det giver eleverne en enestående mulighed for at få praktisk erfaring inden for forskellige erhverv, hvor de kan afprøve og udvikle deres færdigheder i virkelige arbejdsmiljøer.

Vores elever tilbydes praktikpladser inden for en række brancher, herunder tømrer- og snedkerarbejde, detailhandel, og servicefag. Gennem disse partnerskaber får eleverne ikke kun faglig træning, men også indblik i arbejdsmarkedets krav og muligheder, hvilket styrker  deres dannelse og sociale integration i arbejdsmarkedet og lokalsamfundet.

Ud over eksterne praktikforløb tilbyder skolen også interne muligheder i køkkenet og pedeltjenesten. Disse interne forløb er designet med et stærkt fokus på at udnytte det læringspotentiale, der ligger vores egne rammer.