Tilmelding

Hos os kan du ikke tilmelde dig online, vi mener nemlig det er vigtigt at du og dine forældre eller vejleder møder os på et besøg og ser skolen.
Under/efter besøget kan du udfylde tilmeldingsblanketten… og vi hjælper selvfølgelig gerne :-)

Book en rundvisning

Vi er stolte af vores skole, som danner rammen ca. 60 elevers hverdag. En hverdag som er præget af fællesskab, læring og udvikling møntet på hver enkelt elev.

Fællesskabet er ikke blot et kammeratskab mellem eleverne og en faglig og personlig relation til vores stærke lærerkræfter. Det er også et nærværende bofællesskab, som er bygget op om hyggelige og fede bofaciliter samt smagfulde og energiskabende fællesmåltider med masser af vitaminer til det sociale samvær og givende venskaber.

Det vil vi meget gerne vise dig og dine forældre eller din vejleder, lige som vi mener, at vi får det bedste indtryk af hinanden, hvis vi mødes.

Ring 9785 0822 og aftal en rundvisning lige når det passer dig. Du er også velkommen til at udfylde nedenstående formular. Så vender vi tilbage til dig så hurtig som muligt: