For vejledere

På Struer Fri Fagskole har vi et klart mål om, at alle elever skal trives. Udgangspunktet er nærværende lærerkræfter med fokus på elevens praktiske interessefelt samt individuelle og sociale udfordringer.

Det betyder , at eleverne altid har mulighed for hjælp og støtte, når der er behov for det i dagligdagen og situationen. Det er både et skole- og lærerdogme.

Vores opmærksomhed på eleverne gør, at undervisning og indsats planlægges ud fra den enkelte elevs forudsætninger, behov og ønsker. Det betyder, at vi har individueller handlings- og opfølgningsforløb som sigter målrette mod elevens fremtidige praktik-, job- eller uddannelsesmuligheder.

For at understrege vi har plads til forskellighed, og er i stand til at imødekomme den enkelte elevs udfordringer, står vi gerne til rådighed for dig som vejleder. Både med dialog om dine elevers individuelle muligheder i vores set-up samt en rundvisning og møde med vores lærerkræfter og faciliteter på Struer Fri Fagskole.

Bare ring 9785 0822 eller mail liv@struerfrifagskole.dk

Kontakt Liv og hør mere om mulighederne

Mød afdelingslederen på Struer Fri Fagskole

Jeg er oprindeligt uddannet lærer og AKT-vejleder. På Struer Fri Fagskole fokuserer jeg på elevernes læring, adfærd og trivsel, altid med udgangspunkt i deres personlige forudsætninger. For mig er det vigtigste, at eleverne føler sig trygge i deres relationer til både de voksne og de andre elever.

Jeg arbejder indgående på, at eleverne bliver en del af kostskole-fællesskabet og tilegner sig nye færdigheder, så de kan gå ud i uddannelsessystemet og voksenlivet som stærkere udgaver af sig selv. Som pædagogisk leder gør jeg det muligt for både ansatte og elever at arbejde målrettet med trivsel, fællesskab og færdigheder.

Med min AKT-baggrund har jeg en klar ambition om at skabe masser af trivselsfremmende aktiviteter for både elever og personale, så vi kontinuerligt arbejder med at udvikle vores kompetencer, og dermed styrke elevernes fremtid, både personligt og fagligt.

Jeg møder som regel alle med et smil – Det plejer at smitte:-)

Liv Hasselbalch Kristensen

Liv Hasselbalch Kristensens ansvarsområder på skolen:

• Afdelingsleder
  • AKT-Vejleder
  • Kontaktlærer

Klik og se mere om lærerne

Relevante dokumenter

Her finder du vores indholdsplan og kalender  for det aktuelle skoleår, samt mentorordning. Hvis du har spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os

Kalender Struer Fri Fagskole 24 25 Indholdsplan Struer Fri Fagskole 2024 2025 Mentorordning På Struer Fri Fagskole 2024