Grafik & dekorations-linjen

Brug dine kreative evner, og lær den tekniske udførelse bag på Struer Fri Fagskoles grafik & dekorations-linje. Her kommer du til at bruge et skoleår på at lære en masse om kreative opgaver og funktioner.

Vi skal ud og se på butiksindretning og kigge en dekoratør og andre professionelle over skulderen og lære, hvordan de arbejder med faget.

farver & former

På skolen arbejder vi bl.a. med farver & former, design & indretning og layout & fotobehandling. Så hvis du har flair for at få idéer, er glad for at bruge dine hænder og gøre tanker til virkelighed, er det her lige noget for dig.

Der er to rene linjefagsdage til kreativ udfoldelse og tre almindelige undervisningsdage, hvor du bl.a. undervises i dansk, matematik og engelsk.

Mulighed for praktik

Al undervisning er på små hold og den praktiske undervisning er i centrum – så hænderne er med, når du lærer nyt.

Har du mod på at afprøve faget i ”virkeligheden”, kan der lægges praktikforløb ind i løbet af skoleåret, så du har mulighed for at prøve flere ting.

Alle med interesse for at skabe, udvikle og udvide sit kendskab til forskellige grene af de kreative områder, kan få glæde af opholdet.