Sådan bor du

Du kan bo på enkelt- eller tomandsværelse. I er max. to elever om et badeværelse.

Inden du bliver indskrevet som elev, vil vi høre om dine interesser, og ud
fra det laver vi værelsesfordelingen.

Det er oftest kontaktlæreren, der har den tætte kontakt til dig og dine forældre.

Alle elever tager del i rengøring på fællesarealer og eget værelse.

En typisk hverdag

Fritid

Der er mulighed for mange forskellige fritidsaktiviteter på Struer Fri Fagskole og i Struers aktive foreningsliv.

Vi ligger tæt på det hele: Svømmehal, sportsfaciliteter for tennis, badminton, fodbold, håndbold, gymnastik, dans, fitness, boksning og meget meget mere .

Få hundrede meter fra Struer Fri Fagskole ligger Struer Motion, hvor alle elever har fri adgang.

Demokrati

På skolen skal du – sammen med andre – være med til at tage stilling og tage ansvar.

På Struer Fri Fagskole arbejder vi efter værdier og har praktiske retningslinjer, som skal få vores fællesskab til at fungere. Vi har både elevråd og fællestimer.

På Struer Fri Fagskole tager vi hånd om hinanden.