Velkommen til mulighedernes skole

På Struer Fri fagskole har vi et unikt miljø hvor vores elever finder ro og støtte til at vokse og finde vej ud i livet med uddannelse og job.

Vi er verdensmestre i inklusion

Hver dag ser vi resultaterne af en helhedsorienteret indsats, med nærværende pædagogisk støtte og vejledning. Vi byder velkommen til unge ramt på deres trivsel i form af bl.a. vægelsind, forskellige diagnoser, manglende kompetencer, skoleværing og træthed, og meget andet.

Parat til fremtiden

Efter folkeskolen kan unge tage et eller flere skoleår her. Der er mange muligheder, måske et 10. skoleår fx med enkeltfagsprøver. Et fagskoleophold kan være en del af en STU, eller en afklarende tid, med målet om at blive uddannelsesparat eller klar til job.

Fællesskab, faglighed og oplevelser

Lige som fx efterskoler og højskoler er hverdagen fuld af oplevelser og et rummeligt fællesskab. Det særlige for en fagskole er det store fokus på praktisk undervisning, især i de 5 spændende linjefag.

Besøg skolen og hør mere

Få en rundvisning og en kop kaffe sammen med afdelingsleder Rasmus Hansen.
Her ser I skolen og får en snak om hvad vi kan tilbyde.