Vi har åbnet for ansøgere

Som offentliggjort i december, så skal Struer Fri fag- og Højskole have ny forstander, og vi tager nu imod ansøgere.

Efter 19 år som leder fratræder vores værdsatte forstander for at prøve kræfter med nye udfordringer. Derfor søger vi pr. 1. august 2022 en ny forstander, der har lyst til at stå i spidsen for at videreudvikle skolen.

Nu er vi klar til at offentliggøre den profil vi søger og åbner dermed for ansøgninger.

Skolen og bestyrelsen er naturligvis spændte på hvem der kunne tænke sig at påtage alle de spændende opgaver og muligheder der ligger i forstanderjobbet.
Der er lagt vægt på at en kommende forstander brænder for at lede en værdidrevet organisation med en positiv kultur og et stort potentiale.

Struer Fri Fag og Højskole er i en positiv udvikling med stort fokus på dannelse, livsoplysning og bæredygtighed, samt med det største elevtal i mange år.

For den interesserede læser vil man kunne finde profilen til jobbet på hjemmesiderne for Struer Fri fagskole og Struer Højskole.